STARTA DAGEN

Jag är helt beroende av smoothiebowl. Tycker det är så gott och självklart blir det godare av att pyssla lite med uppläggningen. En äter ju med ögonen sägs det. Men jag tror jag äter med min pedantiska sida med för jag blir lycklig i hela kroppen av min lilla tallrik med prydligt uppradade frön. 
Ja det är okej att skratta åt mig och tycka att jag är knäpp hehe.


Smoothien gör jag bara på kokosgrädde, frysta hallon&blåbär, ägg och vaniljpulver.
Sen toppar jag med kokos, mandel, chiafrön, cashew och mullbär. Älskar verkligen torkade mullbär, är helt besatt av det.

Jag börjar alltid dagen med en kopp kaffe, ett glas vatten och en kopp med varmt vatten med citron i. Har hört att det är bra för ph balansen och immunförsvaret och allt möjligt. Jag tycker det är gott i alla fall sen om det gör någon nytta med så är ju det bra hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0