MITT STORA PAKET

I mitt stora paket som jag hämtade ut häromdagen så fanns det kaffe i mängder. 
Vi kör mest bryggkaffe här hemma i våran mocca master som gör helt ljuvligt kaffe.
Men vi har även en automat, en dolce gusto. Vi har inte använt den på länge men jag blev lite sugen så beställde hem lite olika.
De som finns att köpa i affären har socker i sig och sött kaffe är det äckligaste jag vet. Blä.
Men att beställa fanns både cappucino utan socker och latte utan socker. 
Så nu blir det gokaffe här hemma! Någon som vill komma över på en kopp? 

Koffeinfritt kaffe, vanligt mollbergs blandning, latte, cappucino, chai tea latte och någon tesort som jag fick med gratis.

Chailatten fick tydligen agera pall till Lilly, därav det lite tilltryckta utseendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0